Blogok

Tavaly nyár végén – ősz elején pár alkalommal már nyomába szegődtünk a bajuszos ragadozóknak az öreg Tiszán, ám sajnos, az évtized egérúszását éppen lekéstük és csupán néhány harcsakapásig jutottunk a szőke folyón. Szépen fogtunk azonban balinokat és akadt néhány termetes jász és domolykó is. Tovább »

Kezdek rákapni az ízére, nem mintha nem volna elég bajom a Tovább »

A Gaja-patakon jártunk. Kicsit mindig félek, ha új vízre megyünk, ezért próbálok minél több információt begyűjteni arról, mielőtt elindulunk. Most is így tettem, de a konklúzió mindig ugyan az: higgy magadban és a benned lévő horgász-megérzésben! Bocs, hogy így az elején lelövöm az Tovább »

Nemrégiben „Normális?” címmel egy rövid blogbejegyzésben fakadtam ki az RHDSz által kiadott napijegyek árazása kapcsán. Tovább »

Teszek egy kísérletet arra, hogy szavak helyett képekkel meséljem el a tegnapi pecát. Tovább »

Tőlem szokatlan, hosszú útra pakoltam be táskám Miki barátom autójába, hogy a város zaját és a vén folyamot magunk mögött hagyva, egy igazán színvonalas horgászverseny helyszínére igyekezzünk. Bátran állíthatom, mindkettőnkben benne volt a megmérettetés miatt a drukk. Nem nagyon emlékszem már rá, hogy mikor éreztem utoljára ezt a fílinget, de jó volt. Tovább »

Megint dunáztam egyet. Jöttek halak szépen, remek idő volt, talán kicsit túl jó is. Néhány kép és néhány gondolat: Tovább »

A legutóbbi horgászaton a hőmérő higanyszála 30 fok fölé kúszott, a víz pedig tükörsimává feszült. Egy levél sem rezdült a fákon. Minden olyan csendes és nyugodt volt, mintha valaki megállította volna az időt. Tovább »

Szezonindító akciók

Néhány napja éjszakai horgászatot szerveztünk egy közeli tóra. Este hétre értem oda. Kiválasztottuk a helyet, bedobtuk az etetést meg a szerelékeket és vártuk a csodát. Jöttek is szépen a halak, olyannyira, hogy fél egy után nem is dobtam vissza a felcsalizott horgot, inkább aludtam pár órát. Tovább »

Végre-valahára elérkeztek a melegebb évszakok. Az elmúlt hónapok szerényen mérték a sikert az öreg Dunán. Késő ősz óta néhány momentum adódott csupán, mikor kedvezőnek bizonyultak a körülmények a gumis süllőzésre, harcsázásra. Tovább »