Black Friday 2018

Linder alumínium hajók a horgászok szolgálatában

Legyen szó tavi evezős csónakról vagy külmotoros folyóvízi hajóról, a svéd Linder márka gyakorlatilag minden vízre ad megoldást, ráadásul gondozásmentes alumíniumból. A test nem darabokból hegesztett, hanem alulapból préselt, hogy még tartósabb legyen. Egy ilyen hajó, ha vigyázunk rá, örök élet!

FISHING 410

A Fishing 410 különösen tavakra kifejlesztett könnyű, palánkos építést mintázó, evezős csónak.
A gyorsabb, s könnyebb haladás érdekében felszerelhető elektromos, illetve 2,5-4 LE benzines Suzuki motorokkal is. Stabil, könnyen evezhető és manőverezhető, akár három személy is kényelmesen elfér benne. Előnyei közé tartozik ezen kívül még, hogy 74 kg-os súlyának köszönhetően, autóval (tetőcsomagtartón) is könnyen szállítható. A csónak éppúgy, mint a repülőgépek, kiváló minőségű, korrózió álló alumíniumból készül.

Hossza 403 cm, szélessége 156 cm és mindössze 74 kg, könnyen mozgatható, ahol nincs sólya, ott is kézzel vízrehetető. Mégtöbb információ itt.

Minden hajót használatra kész állapotban, összeszerelve is szállít a hazai forgalmazó, amely igény esetén magába foglalja a motor, elektromos motor, akkumlátor,halradar felhelyezését, s az ehhez szükséges kábelezés elvégzését.

FISHING 440

A Fishing 440 kiváló hajó olyan horgászok részére, akik szeretnek új vizeket felfedezni.Rendkívül könnyen szállítható,akár tetőcsomagtartón is,s egy ember is könnyen vízre tuda helyezni akkoris, ha nem áll rendelkezésre sólyapálya. Ezen kívül alkalmas édesvízi kirándulásokra, az egész család számára. Akár 4 fő is könnyen elfér a csónakban, a csomagok elhelyezését pedig a hajófarban, s a középső ülés alatt található rakodótér teszi lehetővé.Könnyű, de tartós, palánkos építést mintázó evezőcsónak, mely könnyen manőverezhető.A haladás megkönnyíthető kisebb 5 LE benzines Suzuki motorral, illetve elektromos motorokkal is. Benzinfogyasztása rendkívül kedvező, alig 0.11 liter tengeri mérföldenként ( 1 tengeri mérföld = 1852m), 13 km/h-ás sebesség mellett. A csónak kiváló minőségű, korrózió álló alumíniumból készül.

94 kg, 431 centi hosszú és 164 széles. Egyéb infók itt.

SPORTSMAN 355

A Sportsman 355 siklóhajó alkalmas csendesebb vizeken való használatra.Tavakon, kisebb-nagyobb folyókon való horgászás, kirándulások során rendkívül kényelmes, továbbá könnyen kezelhető, manőverezhető. Felszerelhetőek rá kisebb Suzuki, benzines (8 LE) motorok, illetve elektromos motorok is, mint például a Torqeedo Cruise 2.0 T. Anyaga kiváló minőségű, korrózió álló alumínium.

79 kiló!!! 355 cm hosszú és 146 cm széles. Még több technikai információ itt olvasható.

SPORTSMAN 445 BASIC

A Sportsman 445 Basic siklóhajó alkalmas családok részére édesvízi horgászatra s vízisíelésre egyaránt. A csomagok elhelyezésére a hajófarban , illetve a középső ülés alatt kialakított rakodóhelyen van lehetőség. A hajó fel van szerelve alumínium padlólappal, fürdőlétrával, illetve egy automata szivattyúval a hajófenékben. Anyaga kiváló minőségű, korrózió álló alumínium. A hajót egy 10 LE Suzuki motor is fürgén mozgatja, de maximum egy 20 LE Suzuki kézikormányzású motor szerelhető rá.Elektromos motorokkal is könnyen mozgatható, például egy 4kW teljesítményű Torqeedo egy személlyel siklásba hozza.
A hajó Securmark biztonsági jelzésekkel van ellátva: kicsi micro pontokból álló egyedi ID kódok vannak elrejtve a hajótest számos pontján, így a hajó könnyen beazonosítható bármilyen jellegű probléma során.

451 centi hosszú, 175 széles, és 177 kiló.

Részletek itt.

Számos kiegészítő és felszerelés kapható a hajókhoz, ami egyszerűsíti, kényelmesebbé teszi a horgászatot. Kattints a linderhajo.hu-ra és győződj meg róla személyesen.

Kapcsolat, iformáció:

+36 20 9420 747

Megafon-Forte Zrt.

Balatonfüred, Siske utca 58.

Tiszafüred, Hunyadi u. 1.

info@clubzander.com

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Ha még nem regisztráltál, itt regisztrálhatsz.

Beléphetsz fikanickkel is, így nem tároljuk az adataidat és név nélkül kommentelhetsz.

Mindezt megspórolhatod, ha a Facebook segítségével lépsz be:
Belépés facebook-kal
 

nvd
3 éve

Nem véletlenül kerül pl.egy original carolina skiff(nem az itthoni koppintás,a shark)a sokszorosába mint az itthoni fröccsgőzben teddyvel tucskoltak.

16
hirdetés (x)
nvd
3 éve

Csaba!Ha lett volna nagy motorral sok müanyaghajód,tudnád,miről beszélek.1.Az álkatamaránok mind kavitálnak.2.Ha víz kerül az álfenékbe,onnantól kezdve meg van pecsételve a csónakod sorsa.Rossz minőségű a laminálás.Általában pont a katamaránéleknél a legvékonyabb,ott,ahol a kegvastagabbnak kéne lennie.Ha bemegy a víz,az osb lap megszívja magát,az a hab is,amivel telefújták.A csónak 500 kiló lesz és elkezd vetemedni,puffadni..A víz bejuthat egy sima csavar mellett,ha azzal rögzítettél bármit is.Bemegy a merevítőélnél us.Elég egy becsavart bot,v.radartartó.Egy nagyobb elkapott kő,v.uszadék is kilukaszthatja,repesztheti a testet.Az itthoni testek többsége ipari hulladék.Az esetleges szép külső megtévesztő.Tudom,a facsónak után persze luxus az érzés.Add el,amíg nem késő.Én egy vagyok a rengetegből,akivel ezek megtörténtek.

15
vasscsaba
3 éve

Csaba maestro arról tud beszámolni, hogy semmi baja nem volt még a K maxxival, amit Juharos Imre gyártott.

És arról is be tudok számolni, hogy horgásztam különféle Linderből a Bodrogon, Balaton, Velencei tavon, Desedán és nagyon szeretném egyszer lecserélni a műanyagot Linder alura. Le is fogom, csak idő kérdése.

14
aneptun
3 éve

A csónakom alja szürke algagátló, oldala fehér, felül sötétkék, nincs rózsaszín fonottam sem :-)

13
nvd
3 éve

Az elöző bejegyzés utolsó 2 mondata nem neked szól.De láttam már én rózsaszín-lila mintás pergetőcsónakot.:-)))))

12
nvd
3 éve

Neptun!A grizzly tr.meg a smokercraft alu!Nem Balatonra való,tudom.Én a Balcsin gucsóbol nyomom.Frog v.kmaxx,egyre megy.A legalja színvonalban a fishermax,de a kifejezetten nagy motorokhoz gyártott f.base boatnak sincs komoly merevítése.Jár az oldala,mint a kacsa segge.A trackernak,meg a smokercraftnak(és még sok másiknak)van nagy állóvízre is alkalmas teste is.Tényleg hadi a kinézette a grizzlynek és társainak,de hát ez férfiaknak szól.Bár egyre több a metroszexuális pergető.Az ul peca egyenes út..

11
aneptun
3 éve

nvd, néztem amit írtál. Nálunk van egy-két kollégának hasonló testű trackerja. Minőségben a kettő ég és föld, a balcsin meghalsz benne, folyón jó, oda való.
Nekem speciel nem tetszenek, olyan hadi vagy ipari után érzetem van.
A poliészter nem gondozás mentes, nálunk horgászoknál gondolják annak, majd csodálkoznak.
Tudvalevő, minden évben újra kellene gélezni, hogy a hajszál repedések elzáródjanak, különben ez is gyengül, reped, korrodál. Akinek ilyen van/kell keressen egy vitorlázót, aztán rá jön mi az olcsó.
Álkatamarán, ez jó, épp most hallottam elképesztő dolgot egy új frog-ról .

10
nvd
3 éve

A csónak minőségi,de ennyiért sokkal jobbak vannak.Tavaly tárgyaltam egy hollandus kofával.7000 euróért kínált egy smokercraft kodiak 5.5x2m-es hajót.Enyhén v aljú,teli padlós,stb.Folyami horgászatra lényegesen alkalmasabb,kényelmesebb.Ilyesmi a grizzly tracker is.Itthon mindenki hasra esik a álkatamarán gagyimaxiktól is..Az átlagpecásnak még arra sincs pénze..Kiváncsi leszek Csabi maestro beszámol e majd az övéről az első beázás után.Szarvas kollega már tudna erről mesélni..

9
aki már használt ilyetaki már használt ilyet (fikanick)
3 éve

Biztos szar lehet, ha Európában egy rakás profi vagy teszthorgász Linderből horgászik. Ati, azért mert te sajnálod vagy nincs rá keret még nem kell szar legyen.
https://www.youtube.com/watch?v=Fpulj03EngM

https://www.youtube.com/watch?v=pH6xNKhviGQ&list=PLI4ot-3gwmi8-rArEG18AQbT3XrHHhyGz

https://www.youtube.com/watch?v=Y0rIGMLJ6vY&feature=youtu.be

8
aneptun
3 éve

ATI00 Nem réz alapú algagátló, hely probléma, látszik, hogy nem voltál ilyen csónakban, amiket kifogásolsz felszínes tudásra és feltételezésre utal.
tesó, tiszai ladik, gondolkodj balcsin-dunán használhatatlan, Tiszán igény kérdése.

7
tesótesó (fikanick)
3 éve

a tiszai faladikknál nincs job én mondom néktek tesvéreim!

6
Ati00Ati00 (fikanick)
3 éve

Ennyiert ez fényüzés főleg hogy annyi benne a pad a sok merevites miatt!!Kalap szar nem lehet kihasznalni!!Arrol meg nem is beszelek hogy traileres csonak mert ha vizen hagyod akkor le viz kovesedik meg lealgasodik amitol lomhabb lesz!!Ha meg algagatlozod akkor eleg neki egy felkarcolodas hogy utana egye az algagátló szitává az alut!!

5
aneptun
3 éve

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/364-9066858-63-1-0-0-0

ezzel egy párszor pecáltam, megéri az árát, maxit cserélt le a tulaj, ez más kategória, de mint látható van az a pénz amiért eladó :-)

4

nézegettem a fotókat, ez elég felsőkategóriás cuccnak tűnik.
biztosan van pár ember az országban, aki megengedheti magának. sajnos én sem vagyok köztük. :/

3
nvd
3 éve

Nem mondom,hogy nem minőségi.De nem nyújt annyival többet,mint egy hazai alucsónak.amiket használtan párszázezerekért vesztegetnek.

2
nvd
3 éve

Jópofák.A 4.6 m-es Arkip ára 13000,nem elírás tizenháromezer euró.A hazai"átlagparaszt"általában 5-6 m-es ladikról álmodozik.Nos,ezért a pénzért egy 4 ütemű 50 lovas motor kifér egy komolyabb műgyantás testtel,futóval,komoly radarral.Finoman szólva túlárazott.

1
Ezek megvoltak?bezár
Tovább a Fishing Time-ra »
Black Friday 2018

hirdetés