Termék visszaküldés

Termékek visszaküldésére több okból is sor kerülhet, a könnyebb ügyintézés érdekében összefoglaljuk a fontosabb tudnivalókat az alábbiakban.

Kulcsszavak:

  • E-mail (info@fishingtime.hu)
  • Rendelési azonosító (FT... )
  • Cikkszám
  • Bankszámlaszám
  • Címünk: WHITEFISH Logisztika Kft. / Fishing Time Kft.
    2051 Biatorbágy, Verebély László utca 2. 118. rámpa

1.) Csere

Ha azt a terméket kaptad, ami a rendelésedben szerepel, de ki szeretnéd cserélni valami másra, első körben írj egy e-mailt az info@fishingtime.hu címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és megírod, hogy melyik terméket mire szeretnéd cserélni. Fontos, hogy megírd a termékek cikkszámát, ezt a webshopban a termékoldalon találod, így elkerülhetők a félreértések. Ezután el kell juttatnod az irodánkba a terméket, ez történhet postai úton vagy futárszolgálattal. Ilyen esetben a visszaküldés és a második kiküldés postaköltségét Neked kell állnod, mert nem a mi hibánkból kell a terméket cserélni.

2.) Elállás

Ha azt a terméket kaptad, ami a rendelésedben szerepel, de nem felel meg az elvárásaidnak és szeretnéd az árát visszakapni, erre a kiküldéstől számított 30 napon belül indoklás nélkül van lehetőség. Írj egy e-mailt az info@fishingtime.hu címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és megírod, hogy el szeretnél állni az adott terméktől, illetve elküldöd az összeg visszatérítéséhez a bankszámlaszámod. Ezután el kell juttatnod irodánkba a terméket, ez történhet postai úton vagy futárszolgálattal. Ilyen esetben a visszaküldés költségét Neked kell állnod. Ha megérkezett a termék irodánkba, a vételárat a megadott számlaszámra visszautaljuk.

3.) Hibás/sérült termék került kiszállításra

Ha a futártól már átvetted a csomagot, de kibontás után szembesülsz vele, hogy a kapott termék sérült, vagy hibásan működik, akkor írj egy e-mailt az info@fishingtime.hu címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és küldj néhány fotót a termékről, amin jól látszódik a sérülés, vagy írd körül a hibajelenséget. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a cseréről. A hibás termék elszállítása a mi költségünkre történik: ehhez küldünk egy linket, amelyen keresztül saját adataid megadásával futárt tudsz rendelni egy Neked megfelelő napra és címre. A csere termék beszerzése némely esetben időbe telhet, de azon dolgozunk, hogy minél kevesebbet kelljen várni rá. A csere termék kiküldésének költsége minket terhel.

4.) Használt, hibásan működő termék

Ha a terméket használatba vetted, azonban idővel valamilyen probléma adódik vele, akkor írj egy e-mailt az info@fishingtime.hu címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és küldj néhány fotót a termékről, amin jól látszódik a hiba, vagy írd körül a hibajelenséget. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a jótállás érvényesítéséről. (Ha a termék kézhezvételétől számított 72 órán belül egyértelmű probléma jelentkezik, akkor azonnal gondoskodunk a cseretermék beszerzéséről). A hibás termék elszállítása a mi költségünkre történik: ehhez küldünk egy linket, amelyen keresztül saját adataid megadásával futárt tudsz rendelni egy Neked megfelelő napra és címre. A minőségi kifogás elbírálása a gyártó hatásköre, így a hibás terméket minden esetben elküldjük kivizsgálásra. Ilyenkor Neked nincs más teendőd, felvesszük Veled a kapcsolatot, amint a gyártó ellenőrizte a terméket. Jellemzően javítás vagy csere útján kerül megoldásra a probléma, a terméket pedig a saját költségünkre juttatjuk vissza hozzád.

Részletesebb információkat az alábbi linkeken találsz:

Általános Szerződési Feltételek: https://fishingtime.hu/webshop/aszf
Gyakori kérdések: https://fishingtime.hu/webshop/gyik
Nyitva tartás: https://fishingtime.hu/webshop/l/nyitva-tartas