Gyakori kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, amiket rendelésekkel kapcsolatban feltesztek nekünk. Ha bármi kérdésed vagy problémád van, kérjük, először fusd át ezt az oldalt, jó eséllyel megtalálod a választ. Ha mégsem, írj nekünk e-mailt és segítünk.

Hibás / sérült terméket kaptam

Sérült terméket kaptam, szeretném, ha kicserélnétek
Írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és küldj néhány fotót a termékről, amin jól látszódik a sérülés. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a cseréről.

A csomagon, amit a futár hozott, jól látható sérülés vagy törés van. Mi legyen?
Ha kisebb horpadás vagy gyűrés van a dobozon, valószínűleg nincsen baja a terméknek. Ha azonban olyan sérülést látsz a dobozon, ami valószínűsíti, hogy a termék is sérülhetett, ne vedd át. Vegyetek fel egy jegyzőkönyvet a sérült csomagról, készíts róla néhány fotót és küldd el nekünk.

Nem azt a terméket kaptam, amit szerettem volna

Nem jó terméket rendeltem, cserét szeretnék. Hogyan tovább?
Ha azt a terméket kaptad, ami a rendelésedben szerepel, de ki szeretnéd cserélni valami másra, első körben írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és megírod, hogy melyik terméket mire szeretnéd cseréni. Fontos, hogy megírd a termékek cikkszámát, ezt a webshopban a termékoldalon találod, így elkerülhetők a félreértések. Ezután el kell juttatnod az irodánkba a terméket, ez történhet postai úton, de személyesen is behozhatod (ez meggyorsítja az ügyintézést). Ilyen esetben a visszaküldés és a második kiküldés postaköltségét Neked kell állnod, mert nem a mi hibánkból kell a terméket cserélni.

Nem azt a terméket küldtétek, amit rendeltem.
Bár igyekszünk odafigyelni arra, hogy mindenki azt kapja, amit rendelt, sajnos több tízezer terméknél és a havi több ezer rendelésnél néha becsúszhat hiba. Írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és írd meg, hogy mi helyett mit kaptál. A cserét mi intézzük: küldünk egy futárt, aki elhozza a hibásan kiküldött terméket és kiszállítja az eredetileg rendeltet. Ha szermélyesen be tudod hozni a terméket, az meggyorsítja a folyamatot.

Az 1 munkanapos kiszállításról

Tényleg mindent egy nap alatt kiszállítotok?
Nem. Azokat a rendeléseket szállítjuk ki egy munkanap alatt, amik csak olyan termékeket tartalmaznak, amik nálunk készleten vannak.

Mit jelent az, hogy munkanap?
Hétfőtől péntekig számoljuk a munkanapokat, kivéve, ha valamilyen ünnep vagy egyéb miatt hétköznapra esik a munkaszüneti nap. Tehát, ha valamit pénteken rendelsz meg, szombaton nem fogod megkapni, hanem legkorábban a következő munkanapon, azaz hétfőn.

A külső raktáron levő termékeket kiszállítjátok 1 nap alatt?
Nem, ezeket nekünk is be kell kérnünk, ez 1-2 napot vesz igénybe, azután tudjuk indítani a csomagot. Néha előfordul, hogy a külső raktárnak hibás a készletinformációja, ez esetben telefonon vagy e-mailben értesítünk.

Tegnap este rendeltem meg a csomagot és ma nem kaptam meg. Miért?
Ha a rendelésben szereplő termékek mindegyike raktáron van, akkor is csak a délután 2-ig megrendelt termékeket tudjuk még aznap délután összekészíteni, becsomagolni és átadni a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon azt kiszállítják.

Ha már napok óta vársz a rendelésedre

Már egy hete megrendeltem a csomagot, miért nincs itt?
Szinte biztos, hogy azért, mert rendeltél olyan terméket is, amit nekünk is be kell szereznünk, emiatt még nem tudtuk elindítani a csomagot. A legegyszerűbb, ha az ilyen termék(ek) helyett választasz olyat, ami készleten van, vagy csak törölteted a rendelésedből. Így akár már holnapra ott lehet a csomagod.

Honnan tudjam, hogy melyik az a termék, amire várni kell?
Rendeléskor küldött a rendszerünk az általad megadott e-mail címre egy rendeléskövető kódot. Ezt írd be itt: https://fishingtime.hu/webshop/tracking és máris látod, hogy mire kell még várni. A legegyszerűbb, ha az ilyen termék(ek) helyett választasz olyat, ami készleten van, vagy csak törölteted a rendelésedből. Így akár már holnapra ott lehet a csomagod.

A csomag kiszállítása

Melyik futárszolgálattal külditek a csomagot?
Ha házhozszállítást jelöltél meg a rendelés leadásakor, akkor a GLS futárszolgálat fogja kivinni a csomagot.

Mikor érkezik a futár?
Valamikor a nap folyamán munkaidőben, azaz reggel 8 és délután 5 között. Ennél pontosabbat sajnos nem tudunk mondani, nincsen ráhatásunk a futárra, hogy mikor érkezzen. Az érkezése az aznapi útvonalától függ.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Először is megpróbál Téged felhívni azon a telefonszámon, amit rendeléskor megadtál. Ha sikerül elérnie, akkor meg tudjátok beszélni, hogy mikor jöjjön vissza. Fontos, hogy ha mégsem tudsz a megadott címen tartózkodni egész nap, akkor felvedd a telefont, vagy visszahívd a futárt. Ha nem sikerül beszélnetek, hagy egy cetlit, amin szerepel a telefonszáma, így fel tudod hívni és egyeztethettek a csomag újrakézbesítéséről.

Ha postai átvételt kértem, mikor mehetek a csomagért?
A feladást követő nap délelőttől átvehető a csomag az álteled megjelölt postán.

Ha csomagautomatába kértem, mikor mehetek a csomagért?
Általában a feladást követő nap délelőttől az automatában van a csomag, de erről értesítést küld az MPL rendszere.

Módosítanám a rendelésem

Meddig tudom módosítani a rendelésem?
Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor tudunk módosítani a csomagodon. Általában délután háromig még időben vagy, de minél korábban értesítesz minket, annál könnyebben tudjuk módosítani a rendelésed.

Telefonon vagy Facebook-on szóljak oda, ha módosítani szeretném a rendelést?
Alapvetően e-mailt írj, az [email protected] címünkre. Ezzel meggyorsítod a munkánkat és az esetleges tévedéseket is minimalizálhatod.

Valamit kifelejtettem a rendelésemből, mit tegyek?
Írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és írd meg, melyik terméket szeretnéd még a rendelésedhez adni. A félreértések elkerülése miatt add meg a termék cikkszámát is, ezt a webshopban a termékoldalon találod.

Ki szeretnék valamit venni a rendelésemből. Mi a teendő?
Írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és írd meg, melyik terméket szeretnéd töröltetni a rendelésedből. A félreértések elkerülése miatt add meg a termék cikkszámát is, ezt a webshopban a termékoldalon találod. Figyelj arra, hogy a rendelés végösszegének el kell érnie a minimális 3490 Ft-ot. Ha a kivett termékkel nem éri ezt el, akkor valami mást kell választanod, hogy ki tudjuk küldeni a csomagot.

Lemondanám a rendelésem

Lemondanám a rendelésem, mi a teendő?
Írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és írd meg, hogy lemondanád a rendelésed. Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor egyszerűen töröljük a rendeést a rendszerünből, ennyi.

Lemondanám a rendelésem, de már kifizettem. Hogyan jut vissza apénz hozzám?
Először is írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és írd meg, hogy lemondanád a rendelésed. Írd meg a bankszámlaszámod, amire visszautalhatjuk a rendelésed végösszegét.

Megkaptam a csomagot, ki is fizettem, de lemondanám. Mit tegyek?s
Semmi probléma, küldd vissza a csomagot és amint megérkezik (és a termékeket nem használtad), visszautaljuk a vételárat. Fontos, hogy írj egy e-mailt az [email protected] címünkre, amiben megadod a rendelésazonosítód (úgy kezdődik, hogy FT és számok követik) és megírod, hogy elállnál a vásárlástól, visszaküldöd a csomagot és megírod a bankszámlaszámod, amire visszautalhatjuk a rendelésed vételárát.