Általános Szerződési Feltételek

Az „Általános Szerződési Feltételek” hatálya a Fishing Time Kft. Eladó weblapján fishingtime.hu-n és aldomainjein üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és nem minősül írásba foglalt szerződésnek, magatartási kódexre nem utal. A szerződések iktatásra kerülnek, és kérés esetén megküldjük a vevő részére. A weboldallal kapcsolatos kérdésekkel a megadott elérhetőségeken érdeklődhetnek.

Az ÁSZF bármikor elérhető és letölthető a következő linkről: https://fishingtime.hu/webshop/aszf

1. Az Eladó adatai

Neve: Fishing Time Kft.
Telephelye: 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2-4., 6.épület 47. rámpa (nyitva tartás: hétfőtől csütörtökig, 10.00-17.00-ig, ebédszünet: 12.00-13.00-ig).
Elektronikus elérhetősége: info@fishingtime.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-994257, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában
Adószáma: 24178923-2-13, közösségi adószám: HU24178923
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-63426/2013
Székhely: 2030 Érd, Fuvaros u. 153. (NEM átvevőhely vagy raktár)
Tárhelyszolgáltató: Netvalor Kft., 1041 Budapest, Závodszky Zoltán u. 1. 10. em. 59.
A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések

A jelen ÁSZF -ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a
• Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és
• az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
• az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv),
• a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv) valamint
• a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
• az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen ÁSZF 2024. 01. hó 08. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat az Eladó azok hatályba lépése előtt a weboldalakon közzéteszi, és a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazza. A Vevők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. 


3. Megvásárolható termékek

A webshopban megjelenített termékek online rendelhetők meg, személyes vásárlásra nincs lehetőség. A termékek kizárólag cikkszámmal azonosíthatók be. Telefonon keresztül nincs lehetőség rendelés leadásra.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák az érvényben lévő áfát, de nem tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget. A webshopban Eladó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljes körűen tájékoztatja a Vevőt az akció időtartamáról és feltételeiről.

4. Rendelés menete

Vevő megnyitja a fishingtime.hu/webshop weboldalt, kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, termékeket, majd darabszámát beállítja, ezt követően kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vevő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában lévő „rendelés befejezése” ikonra kattintva.

Amennyiben vevő folytatni szeretné a vásárlást, rákattint a „vissza a webshopba” feliratra. Ha befejezte a vásárlást, ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát, vagy módosíthatja azt. Az összeg mellett lévő piros kör alakú ikonra kattintva (törlés) törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

A „szállítási információk”-ra kattintva a vevő beírja a szállítási címet, majd kiválasztja a fizetési módot az alábbiak közül.

5. Fizetési módok

Banki átutalás: a vevő az Eladó által, a rendelést követően elektronikusan megküldött bankszámlaszámra átutalja a rendelés ellenértékét, valamint a szállítási költséget, amennyiben van. A közlemény rovatban fel kell tüntetni a rendelés azonosítóját, ami ”FT” rövidítéssel kezdődik, és egyedi számmal végződik
Utánvét: ezt az opciót akkor válassza a vevő, ha a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, maximális utánvét összege bruttó 100.000 forint, efelett más fizetési módott szükséges választani. Utánvételes fizetési mód esetén kizárólag készpénzzel történő fizetés lehetséges.
Online bankkártyás fizetés: ha a rendelés értékét bankkártyával, online kívánja kiegyenlíteni. Ekkor a rendelés leadását követően megjelenik egy fizetés gomb, erre kattintva a rendszer átirányítja az OTP oldalára, ahol bankkártyája azonosítását követően tud fizetni. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: American Express Visa, Maestro, Mastercard.
PayPal: PayPal-t választva a rendelés leadását követően megjelenik egy gomb, erre kattintva tudjuk kifizetni vásárlásunk.
Bankkártyás fizetés: jelenleg ez az opció nem elérhető

Előre fizetési opció (PayPal, online bankkártyás fizetés, banki átutalás) csak készleten lévő termékek esetében lehetséges.

Az országhatáron kívülre kizárólag előre fizetéssel, valamint utólag kalkulált, és a rendeléshez hozzáadott szállítási költséggel vállaljuk a szállítást.

A Vevő rendelkezhet a rendelés leadásakor a megrendelése visszatartásáról legfeljebb 7 naptári napig. Amennyiben 7 napon belül nem rendelkezik a Vevő a megrendelésről, az Eladó jogosult kiszállítani vagy törölni a megrendelést. Amennyiben az Eladó árgaranciát vállal egy termékre, az csak az új megrendelésekre váltható be a kiajánlástól számított 24 órán belül.

A „rendelés áttekintése” gombra kattintva a Vevő még egyszer ellenőrizheti adatait, a fizetési módot, és a megvásárolni kívánt terméket, a felső fejlécben található sárga színű „kosár tartalma” vagy a „szállítási információk” gombra kattintva módosíthatja is azokat. A Vevő a vásárlás feltételeit tartalmazó Általános Szerződési Feltételeket a megrendelés véglegesítése előtt ismét áttekintheti és kifejezett módon jóváhagyja még a megrendelés benyújtása előtt.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 15.§-a, és egyéb feltételei (pl. 20.§) szerint a megrendeléssel fizetési kötelezettsége keletkezik.

Amennyiben a Vevő mindent rendben talál, a „rendelés elküldése” gombra kattintva elküldheti megrendelését. Ezt követően a Vevő kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről, részletezve az őt terhelő összes költséget, és az ebben található fizetendő végösszeget. Amennyiben a rendelés megerősítő e-mail nem érkezik meg 24 órán belül a Vevő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az Eladó mentesül a felelősség alól, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vevő hibás vagy rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy fiókjának telítettsége miatt nem tud e-mail-t fogadni.

Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy amennyiben az Eladó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, így a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ez azt jelenti, hogy az Eladó a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Vevő az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó fulfillment, plusz csomagoóanyag díjat és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi követeléskezelő és/vagy ügyvéd segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Vevőt terheli.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel az árakkal vagy a termékekkel kapcsolatban, az Eladó a tudomásra jutást követően haladéktalanul kijavítja a hibát és hiányosságot. Ezt követően az Eladó azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról, aki ezután még egyszer megerősítheti a megrendelést, de bármelyik fél elállhat a szerződéstől. Hibás különösen az az ár többek között, amely nyilvánvalóan hibás vagy aránytalan.

Minimális és maximális rendelési érték a webshopban nincsen.

6. A tulajdonjog fenntartása

A teljes összeg kifizetéséig az áruk az Eladó tulajdonát képezik.

7. Elektronikus kapcsolattartás

Ön hozzájárul, hogy a szerződést érintő kapcsolattartás elektronikus formában történjen.

8. Rendelés módosítása

Utávnvétes, vagy még ki nem fizetett csomagolásra váró rendelések módosíthatók kizárólag e-mail-ben, rendelési azonosítóra hitvatkozva (FT.....) cikkszám és darabszám megjelölésvél. Már becsomagolt, vagy kiegyenlített rendelések tartalmának módosítására nincs lehetőség.

9. Szállítási költség

A szállítási költség munkanapon történő, a megrendelés leadásától számított, akár 1 napos kiszállítással Magyarország határain belül GLS házhozszállítással 1790 Ft, GLS csomagpontra szállítással 1590 Ft, Foxpost csomagautomatába 1190 Ft, postán maradó csomagként 1499 Ft. (A rendelés végösszege az esetleges kedvezményekkel együtt értendő.) Az utánvét díja 499 Ft.

Ha a rendelt termékek árának összege (szállítási költség nélkül) eléri a 14.999 Ft-ot és a vásárló előrefizetéssel rendezi (pl. online bankkártyás fizetés, PayPal vagy banki átutalás), akkor DÍJMENTESEN szállítjuk a választott postára (postán átvehető csomagként).

10. Szállítás

Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli, utólagos reklamációt nem fogadunk el.
A csomagok kézbesítése hagyományos csomag esetén munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Előfordulhat, hogy a rendelés olyan termékeket tartalmaz, amik nem csomagolhatók formájukból adódóan egymás mellé (például szék vagy ágy horgászbottal), ilyen esetekben a rendelés több csomagból álló küldeményként kerül feladásra ugyan azon a napon, de a kézbesítésük egymást követő munkanapokon várhatók. Több csomagból álló küldemény esetén a vezércsomag tartalmazza a rendelés teljes összegét. 

A csomag kézbesítése előtt a futár cég a Vevő által megadott e-mail címre értesítést küld a kézbesítés várható időpontjáról.

Nem átvett, megtagadott (és emiatt az Eladóhoz visszaérkezett) csomag újraküldése esetén 3998 forint szállítási költséget számítunk fel.

A megbontott rendelések esetén a minden további kiszállítási költség is a Vevőt terheli, melynek díja 1790 Ft.

Visszaszállítás 2150 forint az alábbiak szerint: a Vevő által összekészített, ötrétegű kartondobozba becsomagolt és térkitöltövel kibélelt csomagot a futár a Vevő által megadott címen felveszi és visszaszállítja telephelyünkre. GLS csomagolási előírás az alábbi linken érhető el: https://gls-group.eu/HU/hu/szallitasi-informaciok/biztonsagos-csomagolas

Magyarország határain kívülre az Eladó kizárólag előre fizetés után küld csomagot. Ilyen esetben a szállítási költség utólag kerül kiszámításra és a megrendelés értékéhez hozzáadásra, amelynek összege függ az csomag súlyától, méretétől, és attól is, hogy melyik országba érkezik a csomag.

11. Számlázás

A számla és a jótállási jegy (szükség esetén) elektronikus úton kerül elküldésre arra az e-mail címre, amiről a megrendelést leadta a Vevő, legkésőbb a megrendelés teljesítét követően 72 órán belül.

12. A megrendelések teljesítése

A munkanapokon 14.00 óráig leadott utánvétes vagy kiegyenlített rendeléseket legkésőbb két munkanapon belül kézbesíti a futárszolgálat, amennyiben a Vevő nem jelöl meg ettől eltérő kézbesítési napot. Ennek további feltétele, hogy minden termék, amit a Vevő megrendelt, azonnal elérhető legyen raktáron. Ezt egy zöld "készleten" felirat jelzi minden termék „kosárba!” gombja mellett.
A "külső raktár"-as termékek esetében az Eladó telephelyére való beérkezési idő 2-3 munkanap, azonban bizonyos partnereknél ez akár 1-2 hetet is igénybe vehet, mint Fox, CCMore, Gardner, Black Cat, Zebco, Browning, Cormoran, Pure Fishing termékek (Berkley, Abu, Shakespeare, Penn, Spiderwire, Greys, Chub, JRC, Sebile), Balzer, valamint Daiwa. Amennyiben a termék nincs készleten, és a megjelölt szállítási határidőtöl jelentősen később szállítható ki, az Eladó telefonon vagy e-mailen értesíti a Vevőt a kézbesítés várható időpontjáról.
A "néhány nap" jelzéssel azokat a termékeket jelöljük, amelyeket a szállító készleten tart, de aktuális készletinformáció nincsen a termék elérhetőségéről. Az "alacsony beszállítói készlet" azokat a termékeket jelöli, amikből a beszállítónál 1-2 darab elérhető, így ezeket nem minden esetben tudjuk leszállítani. Amennyiben nem beszerezhetők, ezek a termékek törlésre kerülnek a rendelésből, erről a vásárlő e-mailben kap értesítést.
A "rendelésre" jelzéssel ellátott termékek beérkezése több hétig is eltarthat, ezek jellemzően nincsenek a hazai nagykereskedésben sem készleten vagy nincs közvetlen információ a raktárkészletről.
A "nem rendelhető" termékek készlethiányosak, beérkezésük bizonytalan, ezért ezekre nem fogad megrendelést az Eladó.

Ha az Eladó a megrendelt és visszaigazolt terméket azért nem teljesíti, mert a termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése az Eladót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Eladó nem felelős a rajta kívülálló okok miatt a technikai ismertetőknek, leírásoknak és tájékoztatóknak a szállító általi előzetes bejelentés nélküli változtatása miatt. Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések egészben vagy részben történő visszautasítására, amennyiben a szállító nem vállalja a szállítást. Részleges teljesítésre kizárólag a Vevővel történt előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával a Vevő kifejezetten hozzájárul és tudomásul veszi, hogy az előre jelzett szállítási idő túllépése miatt az Eladó vétlensége esetén nem tartozik kártérítési felelősséggel.

13. Elállás joga

A fogyasztónak tekintendő Vevő a termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül élhet elállási jogával. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötése és az termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. A vásárló e-mailben elállhat a szerződéstől, az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával: a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján. Az alábbi linken letölthető nyilatkozat-minta a szerződéstől való elálláshoz.

A termék visszaszállításának költségét a Vevő viseli. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszaszállításának költségén kívül más költség nem terheli, Eladó azonban követelheti a termék jellegének, tulajdonoságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Az alábbi esetekben nem illeti meg az elállási jog a vevőt:
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (élelmiszer, étrend-kiegészítők);
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Az Eladó a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb a terméknek a telephelyre való visszaérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vevő részére, amennyiben volt a vásárlás során szállítási díj, és a Vevő a rendelés teljes rendeléstől eláll, abban az esetben a megfizetett szállítási díj is visszatérítésre kerül. Ugyanakkor az Eladót visszatartási jog illeti meg.A visszatérített termékek leellenőrzése után, a Vevő tájékoztatást kap e-mailben. Az Eladó a visszatérítés során az eredeti fizetési móddal megegyezően visszafizeti a visszatérítendő összeget. Vevőt a visszafizetésből eredően semmilyen többletköltség nem terheli. Amennyiben a Vevő az Eladótól más visszafizetési módot kér írásban, azt a következő e-mailcímen jelenti be: info@fishingtime.hu. Hibásan megadott bankszámlaszámból adódó téves utalásért az Eladó nem vállal felelősséget. Készpénzben a helyszínen nem áll módunkban a vételárat visszafizetni, kizárólag postai csekken akkor történhet visszafizetés, ha a Vevő utánvéttel fizette meg a vételárat.

Az Eladó nem köteles a Vevő részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Vevő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vevő köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy az Eladó által megjelölt címen leadni.

Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti az Eladó elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Vevő az Eladó részére.

A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vevő kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, de maximum 2000 forintot, amennyiben nem az Eladó GLS szerződésén keresztül biztosított visszáru felvételi opcióval küldi vissza. A visszatérítést az Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg visszakapja terméket vagy termékeket, vagy a Vevő bizonyítékot szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Amennyiben Vevő élni kíván az elállási jogával, annak jelzését megteheti az Eladó elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontja az irányadó.

A megrendelt terméket postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat útján juttathatja vissza az Eladó részére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Eladó visszatéríti a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt, de a visszaszállítási költség nélkül amelyet a Vevő visel.

Amennyiben a vásárló a vásárlás során minimális rendelési értékhez kötött, kedvezményre jogosító kupont használt fel, majd részben áll el rendelésétől, és a megtartani kívánt termékek összértéke nem éri el a kupon érvényesítéséhez szükséges minimális rendelési összeget, a kupon értékével csökkentett összeg kerül visszautalásra.

A vásárló nem minősül fogyasztónak, amennyiben cégként rendel, így a 14 napos indoklás nélküli elállás joga sem illeti meg. Fogyasztó az a természetes személy, aki szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenységi körén kívül jár el.

A termék vételárát az Eladó a termék visszaérkezése után utalja vissza az Eladónak a fentiek szerint.

A vásárlástól számított 14. nap után és 30. napon belül a terméket használatlanul, új állapotában, eredeti bontatlan csomagolásban az Eladó visszavásárolja.

14. Rendelés átvételének megtagadása

Amennyiben a Vevő a rendelésének átvételét megtagadja, vagy "nem kereste" jelzéssel érkezik vissza, úgy a jövőben kizárólag előre fizetéssel fogadja a megrendeléseit az Eladó, valamint követelheti a szállítási, csomagolási és a csomagra jutó általános kölltségének megtérítését.

15. Termék visszajuttatásának a menete, módja

Szerződéstől való elállás esetén a termék visszaszállításának a költségét a Vevő állja. A termék vételárát az Eladó a termék visszaérkezése után utalja vissza az Eladó által emailben megküldött bankszámlaszámra, papírformátumban megadott számlaszámra nem áll módunkban visszautalást indítani.

Az Eladó nem veszi át a részére utánvéttel feladott csomagokat.

A Vevő vállalja, hogy a terméket olyan csomagolásban juttatja vissza, amiben elkerülhetők a szállítás során bekövetkező sérülések. A Vevővállalja továbbá, hogy horgászbot visszaküldése esetén a vásárláskor kiküldött vagy azzal egyenértékű kartontokban küldi vissza a terméket. Olyan termékek visszaküldésekor, amiknél a termék gyári csomagolása és a termék szerves egységet képeznek (például orsók, bakancsok, halradar stb. papírdoboza) a Vevő vállalja, hogy a termék gyári csomagolását is sértetlenül visszajuttatja az Eladó részére. Az Eladó jogosult megtagadni a sérült csomag átvételét.
A Vevő a termék(ek)et a Fishing Time Kft. logisztikai partnerének (WhiteFish Log. Kft.) telephelyén 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2-4., 6.épület 47. rámpa telephelyére juttatja vissza. A személyesen visszajuttatot termék, termékek esetén 1499,- forint adminisztrációs díjat számítunk fel alkalmanként, amit a termék vagy termékek árának visszatérítésekor vonunk le a számla végösszegéből.

Helyes csomagolás

A termék méretnének, mennyiségének és súlyának megfelelő méretű, minőségű dobozt válasszon, a termékeket forgatják, egymásra pakolják, többször átrakodják, ezeket mind ki kell bírnia, míg visszaérkezik raktárunkba. Öt rétegű, vagy ennek megfelelő errősségű, minőségű dobozt válasszon, anyagában sérült, többször felhasznált dobzban kérjük ne adjon fel terméket. A termék közvetlenül ne érintkezzen a doboz falával, az kényelmesen elférjen benne, valamint használjon térkitöltő anyagot, a terméket úgy bélelje körbe, hogy az ne mozdulhasson el. Amennyiben több terméket küld vissza, ne érintkezzenek egymással sem, egyenként csomagolja be őket. A kartondoboz minden oldalát zárja le ragasztószalaggal.

A termékek átvételéről, kicsomagolásáról minden esetben videófelvétel készül.

16. Minőségi kifogás, panasz, csere

Amennyiben a Vevő nem megfelelő terméket választott (rossz méret, dobósúly stb.), és azt szeretné "cserélni", akkor a vásárlástól el kell állnia, vissza kell juttatnia az Eladó telephelyére a terméket saját költségen, az Eladó az e-mailben megküldött bankszámlaszámra visszautalja a vételárat. A kívánt cseretermék leszállításához minden esetben új rendelés leadása szükséges a Vevő részéről.

Minőségi kifogás esetén a Vevő a hiba felfedezésétől számítva haladéktalanul közli az Eladóval a hibát és az Eladó telephelyén bemutatja a terméket. A termék visszajuttatása az Eladó telehelyére a Vevő feladata és költsége. Az Eladó a termék hibájának függvényében tesz javaslatot a termék cseréjére, javítására, vagy vételár visszatérítésérei. Elektronikusan küldött fotók alapján nem dönthető el a panasz. A visszatérített termékek ellenőrzése után, a Vevő tájékoztatást kap e-mailben. A Vevő a csomaghoz csatolja a visszatérítési költség összegéről szóló igazolást és amennyiben a minőségi kifogást jogosnak ítélte meg az Eladó, úgy a termék vételárát és a visszatérítés költségét megtéríti és átutalja a Vevő bankszámlájára, amelyből kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Vevő az Eladó részére a bankszámlaszámát írásban, elektronikus formában megadja az info@fishingtime.hu email címre. Hibásan megadott bankszámlaszámból adódó téves utalásért az Eladó nem felelős.

Amennyiben alaptalan minőségi kifogással, elállással vagy egyéb okokból visszaküldött termék érkezik be  logisztikai partnerünk telephelyére, úgy azt a Vevő költségére a futárszolgálat 1.799 forint szállítási díj ellenében ismét kiszállítja, valamint az Eladó 1.799 forint adminisztrációs díjat számol fel.

Személyesen az Eladó logisztikai partnernének telephelyén (White Fish Logisztika Kft. 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2-4., 6.épület 47. rámpa), munkanapokon hétfőtől-csütörtökig (pénteken zárva tart) nyitva tartási időben van lehetőség a termékek elszállítására.
Az Eladó minden esetben elektronikus jegyzőkönyvet vesz fel a minőségi kifogásról, panaszról.

17. Kellékszavatosság

A Vevő hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 (két) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

18. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Eladóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (Eladónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

19. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó jótállásra jogosult a vásárlástól számított 1 (egy) évig az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékekre. A jótállási jegyet elektronikusan elküldi az Eladó a Vevő által a rendelésében megadott elektronikus levelezési címre a csomag kézbesítését követő 72 órán belül. Egyes gyártók által vállalt önkéntes jótállás esetén ennek részletes féltételeit az adott termék ismertetése kapcsán közli az Eladó.

A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

20. A harmadik személyek hivatkozásaival kapcsolatos felelősség kizárása

Oldalainkon vannak olyan hivatkozások, amelyek más internetes oldalakra mutatnak. Ezekre a hivatkozásokra az alábbiak vonatkoznak: Kifejezetten kijelentjük, hogy nincs semmilyen ráhatásunk a hivatkozott oldalak stílusára és tartalmára. Ezért kifejezetten elhatároljuk magunkat a harmadik személyek hivatkozott oldalainak tartalmától, és ezen tartalmakat nem ismerjük el magunkénak. A jelen nyilatkozat minden megjelenő hivatkozásra és a hivatkozásokon keresztül elérhető oldalak minden tartalmára vonatkozik.

21. Adattovábbítási nyilatkozat

Vevő tudomásul veszi, hogy a Fishing Time Kft. (1107 Budapest, Gém utca 6. 4. lház. 3. em. 9.) adatkezelő által a fishingtime.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1138 Budapest, Váci út 135-139.), mint
adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
- vásárló neve és címe
- vásárló e-mail címe és telefonszáma
- rendelés összege (vételár)
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

22. Jogfenntartás

A www.fishingtime.hu domain a Fishing Time Kft tulajdona, www.fishingtime.hu oldalon található tartalom a Fishing Time Kft tulajdona. A Fishing Time Kft. szellemi termékeinek (ide értve elektronikusan kiküldött jótállási jegy, kezelési és használati útmutatók), weboldal tartamának másolása, felhasználása, annak változatlan, vagy nagyrészt azonos tartalmának mind szöveges, mind képi átvétele a Fishing Time Kft. külön írásos hozzájárulása nélkül tilos és díjköteles. A honlapon található termékadatok, termékleírások és termékfotók kizárólag az Fishing Time Kft. által adott felhasználói jog birtokában használhatóak fel és jeleníthetőek meg más honlapon.
Amennyiben a Fishing Time Kft. ezen adatokat harmadik személy honlapján bizonyíthatóan azonos formában észleli kötbérigényét érvényesíti.
Harmadik személy a honlap tartalmának másolásával, átvételével és saját honlapján történő megjelenítésével kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja kötbérfizetési kötelezettségét, miszerint másolt bekezdésenként 200 EUR kötbér fizetésére köteles. A jogosulatlan felhasználó elfogadja továbbá azt is, hogy a bizonyításhoz közjegyzői tanúsítás alkalmazása esetén a tanúsítás megléte önmagában bizonyítja a másolás tényét.

23. Egyéb rendelkezések

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogellenessé vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben az Eladó vagy a Vevő a ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

Az Eladó és a Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Illetékes békéltető testületek elérhetősége:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: 06-1-269-0703
Fax száma: 06-1-269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

24. Panaszkezelés

A Fishing Time Webshop törekszik arra, hogy minden megrendelést a vállalásnak megfelelően, a Vevők maximális elégedettsége szerint teljesítsen. Abban az esetben, ha a Vevő panasszal fordul az Eladóhoz a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@fishingtime.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Az Eladó a panaszt megvizsgálja, annak eredményéről a vevőt 30 napon belül tájékoztatja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Online vitarendezési platformhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is, illetve 2017. január 1-től az illetékes járási hivatalhoz, tájékozódni az alábbi linken tud: :http://jarasinfo.gov.hu/

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu