Vásárlóink 4.59/5 -re értékelnek bennünket (645 értékelést kaptunk).
A Fishing Time válasza:
Kedves Tamás, mi írnánk pár szót az érdeklődőknek, hogy miért kaptunk ilyen rossz értékelést. Tehát arról volt szó levelezésünkben, hogy van egy ingyenes szállítási érték, amit Ön nem ért el egy kupon felhasználása miatt, s így a szállítás fizetőssé vált. S mivel pont olyan terméket választott, aminek az árából levonva a kupont nem volt ingyenes a szállítás, kaptuk ezt a visszajelzést. Azóta változtattunk a gyakorlaton és a kuponok levonása nem befolyásolja az ingyenes szállítást. Üdv, FT csapata
A Fishing Time válasza:
Kedves Imre, igen, ez a Cetelem, amivel vásárolta, hosszabb átfutási foylamata van, s amíg a Cetelemtől nem jön vissza hozzánk a jóváhagyás, addig nem rendeljük be mindenkinek a termékeit, mert nagyjából a Cetelemes rendelések 80% elutasításra kerül. Aztán hetente egyszer rendelünk Fox termékeket, abból épp kicsúszott, valamint a raktár Hollandiában van, nem Magyarországon, ez is idő, meg az is, hogy ott összecsomagolják. Igazából adott egy egy csillagos értékelést ránk, akiknek sok közünk ehhez nem volt. A terméket visszaigazolta a gyártó, a botokat külön szállítják, az aprócikk már hétfőn megjött ebből a rendelésből, a botok még nem. Az áru rövid u ebben az esetben. FONTOS: A cetelemes törlesztés csak az áruk kiszállítása után fog kezdődni. Üdvözlettel, Vass Csaba
A Fishing Time válasza:
Kedves Gábor, jogos a felháborodásod az egy hónap miatt. A terméket nem jeleztük készleten, a készletes termékek szállítási ideje 1 munkanap. Nem 2 napra, hanem 8-12-re igazoltuk vissza, emailben megtalálható. Sajnos a gyártó nekünk azt jelezte, hogy náluk készleten van, s hosszas vívódást követően gyártottak le x darabot, mert hamis készletinfót küldtek át, nem nem volt nekik. Elnézést a kellemetlenségért. Emiatt a húzás miatt le is tiltottuk őket,mint beszállítót. Sajnos mi is ki vagyunk téve az ilyen online kereskedésre alkalmatlan rendszerrel rendelkező kontároknak.
A Fishing Time válasza:
Kedves Béla, mint ön is tudja a termék olyan állapotban került vissza vállalkozásunkhoz jelentősen kifutva az általunk vállalt 30 napos határidőből, hogy az eredeti áron újra senkinek nem tudnánk értékesíteni. Semmi nem kötelezett minket, hogy segítsünk, mégis szerettünk volna. Azt nem tudtuk, hogy az önnek fényképen visszaküldött állapotban azt komolyan gondolták, hogy ezt így bárki is megvásárolná tőlünk újra, ráadásul a jótállási jegyet kicserélték az etetőhajó papírjára a csomagban. Sem erre, sem arra nem számítottunk, hogy segíteni akartunk és nyilvánosan megtévesztő véleményt tesz vállalkozásunkról közzé. Abban pedig nincs logika, hogy miért írnánk, hogy visszafizetjük, ha nem akarjuk. Ennyire nem érünk rá. Ezzel kezdtük volna, ha nem szerettünk volna segíteni.
A Fishing Time válasza:
Köszönjük! Csomagolás a Whitefish Logisztika Kft. érdeme!
A Fishing Time válasza:
Kedves József, köszönjük a pozitív értékelést, ami az igyenes szállítást illeti, az már 2 éve megszűnt.
A Fishing Time válasza:
Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért! Nem ellenőrizzük a botokat, és erre vállalást sem tudunk tenni, mert nem horgászok csomagolnak és nincs kapacitás arra, hogy minden terméket átnézzenek a raktárban, de minden esetben saját költségünkön természetesen megoldjuk. Amit viszont megtudtunk tenni, hogy saját magunknak csomagolástechnikai szakértővel terveztettük a botkarton szerszámát és vettük meg azt, hogy minél nagyobb biztonságban tudjuk a termékeket kiszállíttatni. Ami az utánvétet illeti, az nem a mi ötletünk, épp így számlázza tovább a GLS és a többi partnerünk is. Sajnos a kp kezelés költséggel jár, amit át is hárít mindenki, mi itt a legvégén képtelenek vagyunk benyelni a partnereink plusz költségeit egyesével. (De ha postai szolgáltatást veszel igénybe, és utánvéttel adsz fel valamit, ott is elkérik, természetesen jogosan és nem jogellenesen.)
A Fishing Time válasza:
Köszönjük az észrevételt, igyekszünk jobb raktárkészletet biztosítani. (Épp ma is jött egy nagyobb szállítmány, mutatjuk.)
A Fishing Time válasza:
Kedves Mihály, beváltottuk Neked utólag a kupont! Egyébként a rendelés véglegesítésekor a zöld színű, "kupon beváltása" gombra kattintva tudod beváltani, ha legközelebb küldünk kupont, ezt a zöld gombot keresd majd. Üdvözlettel, a Fishing Time csapata
A Fishing Time válasza:
Sajnáljuk, hogy nem válaszoltunk egyből! A kollégáink felvették veled a kapcsolatot, hogy javíthassuk a hibát és hogy fel tudd használni a kedvezményes kódot.
A Fishing Time válasza:
Szia Gábor, elnézésedet kérjük, az ügyfélszolgálatunk hétfőtől-csütörtökig tudja fogadni a hívásokat. Hétfőn felvesszük veled a kapcsolatot és javítjuk a hibát.