Vásárlóink 4.82/5 -re értékelnek bennünket (581 értékelést kaptunk).
A Fishing Time válasza:
Köszönjük! Csomagolás a Whitefish Logisztika Kft. érdeme!
A Fishing Time válasza:
Kedves József, köszönjük a pozitív értékelést, ami az igyenes szállítást illeti, az már 2 éve megszűnt.
A Fishing Time válasza:
Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért! Nem ellenőrizzük a botokat, és erre vállalást sem tudunk tenni, mert nem horgászok csomagolnak és nincs kapacitás arra, hogy minden terméket átnézzenek a raktárban, de minden esetben saját költségünkön természetesen megoldjuk. Amit viszont megtudtunk tenni, hogy saját magunknak csomagolástechnikai szakértővel terveztettük a botkarton szerszámát és vettük meg azt, hogy minél nagyobb biztonságban tudjuk a termékeket kiszállíttatni. Ami az utánvétet illeti, az nem a mi ötletünk, épp így számlázza tovább a GLS és a többi partnerünk is. Sajnos a kp kezelés költséggel jár, amit át is hárít mindenki, mi itt a legvégén képtelenek vagyunk benyelni a partnereink plusz költségeit egyesével. (De ha postai szolgáltatást veszel igénybe, és utánvéttel adsz fel valamit, ott is elkérik, természetesen jogosan és nem jogellenesen.)
A Fishing Time válasza:
Köszönjük az észrevételt, igyekszünk jobb raktárkészletet biztosítani. (Épp ma is jött egy nagyobb szállítmány, mutatjuk.)
A Fishing Time válasza:
Kedves Mihály, beváltottuk Neked utólag a kupont! Egyébként a rendelés véglegesítésekor a zöld színű, "kupon beváltása" gombra kattintva tudod beváltani, ha legközelebb küldünk kupont, ezt a zöld gombot keresd majd. Üdvözlettel, a Fishing Time csapata
A Fishing Time válasza:
Sajnáljuk, hogy nem válaszoltunk egyből! A kollégáink felvették veled a kapcsolatot, hogy javíthassuk a hibát és hogy fel tudd használni a kedvezményes kódot.
A Fishing Time válasza:
Szia Gábor, elnézésedet kérjük, az ügyfélszolgálatunk hétfőtől-csütörtökig tudja fogadni a hívásokat. Hétfőn felvesszük veled a kapcsolatot és javítjuk a hibát.