kategóriák  

Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen kérdésed vagy problémád akad a webshoppal vagy a rendeléseddel kapcsolatban, itt vedd fel velünk a kapcsolatot. Első körben válaszd ki az alábbi listából, milyen jellegű kérdésben tudunk Neked segíteni!

Miben segíthetünk?

Leadott rendelés módosítása

Amennyiben még nem indítottuk el a csomagot, kérjük írd meg az info@fishingtime.hu címre, hogy mire módosítsuk a kiszállítás címét. Amennyiben már elindítottuk a csomagot, és házhoszállítást választottál, lehetőséged van a címet út közben is módosítani. A GLS által küldött e-mailben találsz egy linket és egy kódot, amivel módosíthatod a szállítási címet.

A cím utólagos módosítása hatással van a kiszállítási időre is: ha módosítod a címet, elképzelhető, hogy egy vagy akár több nappal későbbb kapod meg a csomagot.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre annak a termék(ek)nek a cikkszámát, amit hozzá szeretnél adni a rendelésedhez. A cikkszámot a webshopunk termékoldalán, középtájon találod.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre, hogy melyik terméket szeretnéd cserélni mire. Kérjük, a termékek cikkszámát is írd meg. A cikkszámot a webshopunk termékoldalán, középtájon találod.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
Kérjük írd meg az info@fishingtime.hu címre a rendelésed azonosítóját, amit le szeretnél mondani. Ha Még nem küldtük ki a csomagot, egyszerűen csak töröljük a rendelésed. Ha már megkaptad a csomagot, kérjük juttasd vissza a Dandár utcai telephelyünkre és írd meg a bankszámlaszámodat e-mailben, amire visszautalhatjuk a termékek vételárát.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).

Probléma a kiküldött csomaggal

A termékek összekészítésekor nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy olyan csomagolásban küldjük azokat, amik megvédik a szállítás közben történő sérülésektől. Ennek ellenére sajnos előfordul, hogy a szállítás során olyan erőhatás éri a csomagot, amitől megsérülhetnek egyes termékek.

Amennyiben a futár olyan csomagot szállít ki, amin lényeges méretű törés, repedés, szakadás található, és feltételezhető, hogy a termék is sérült, a legjobb, ha nem veszed át a csomagot. A futár visszaszállítja hozzánk és mi kiküldjük újra.

Amennyiben már átvetted a csomagot, és csak azután derült ki a sérülés, kérjük írd meg e-mailben a termék cikkszámát és írd le röviden a sérülését.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre a termék cikkszámát, amivel kapcsolatban jótállási ügyet szeretnél intézni. Amennyiben küldtünk a termékhez jótállási jegyet (ezeket általában e-mailben küldjük), kérjük készítsd elő ezt is.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
A csomag összekészítésénél ügyelünk arra, hogy vásárlóink hibátlanul kapják meg a csomagot, így ha ritkán is, de előfordul, hogy hibázunk.

Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre a termék cikkszámát, amit kaptál és azét is, ami helyett kaptad. Ezután mi gondoskodunk a cseréről, de természetesen ha a Dandár utca környékén jársz, személyesen is behozhatod, hogy ezzel meggyorsítsuk a cserét..

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
A csomag összekészítésénél ügyelünk arra, hogy vásárlóink hibátlanul kapják meg a csomagot, így ha ritkán is, de előfordul, hogy hibázunk.

Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre a termék cikkszámát, ami hiányzik a csomagodból, de a számlán szerepel.

Előfordul néha, hogy egy-egy nagyobb rendelésből hiányzik egy vagy két apróság, de hogy a többi terméket megkapd a hétvégi horgászatra, a hiányzó termékeket törölnünk kell a rendelésedből. Ezekben az esetekben e-mailen vagy telefonon értesítünk, hogy az adott termék nélkül indítjuk a csomagot.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).
Kérjük, írd meg az info@fishingtime.hu címre a termék vagy termékek cikkszámát, amiknek a vásárlásától el szeretnél állni. Kérjük, ítd meg a bankszámlaszámod, amire visszautalhatjuk a termék(ek) vételárát.

A terméke(ke)t kérjük juttasd vissza a Dandár utcai telephelyünkre futárral, postai úton vagy személyesen. Kérjük, az eredeti csomagolással egyenértékű csomagolásban küldd vissza. A termék csomagolását képező dobozt (például orsó vagy cipő dobozát) ne ragasztgasd és firkáld össze, hanem az ilyen termékeket egy külön kartondobozban helyezd el, ami megóvja a termék gyári dobozát is. Utánvétes csomagot sajnos nem áll módunkban átvenni.

A termékek visszaérkezése után 14 napon belül visszautaljuk a termék(ek) vételárát.

E-mail írásakor mindig írd meg kérjük a rendelésed azonosítóját, hogy be tudjunk azonosítani. A rendelésazonosítót visszaigazoláskor adtuk meg (és a visszaigazoló e-mailben is megtalálod).

Egyéb ügyek

A Cetelem áruhitellel megvásárolható terméket - hasonlóan a többi termékhez - helyezd el a kosárban és a rendelésvéglegesítésénél a fizetési módoknál válaszd a Cetelem Online Áruhitelt. Ezután a rendszerünkből tovább tudsz menni a Cetelem hitelbírálati oldalára, ahol az adataid kitöltése után a Cetelem elfogadja vagy elutasítja a hitelkérelmed. Ha elfogadja, akkor a megadott dokumentumokat ki kell tölteni és eljuttatni a Cetelem címére, akik értesítenek minket róla, ha indíthatjuk a csomagot.

Bővebb tájékoztatást a Cetelem Online Áruhitelről az alábbi oldalon találsz: https://fishingtime.hu/webshop/aruhitel
Amennyiben a fenti pontok egyikébe sem sorolható az ügy, amivel kapcsolatban segítséget szeretnél kérni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

E-mail: info@fishingtime.hu
Telefon: +36 70 9450727 (H-P 10-17 óráig)
;