*Ha rendelésed összege (szállítási költség nélkül) eléri a 14.999 Ft-ot és előrefizetéssel rendezed (pl. online bankkártyás fizetés, PayPal vagy banki átutalás), akkor DÍJMENTESEN szállítjuk a választott POSTÁRA.
Ez a termék most nem rendelhető. Ide kattintva találsz hasonló termékeket: pergető orsók
ELÉGEDETT Fishing Time vásárlók:
A Certate minden dimenziójában megújult. Olyan izgalmas, új technológiák bevonásával, mint a MagSealed golyóscsapágyak, az ATD
fékrendszer, vagy a Zaion Air Rotor.
„Új időszak kezdődik az orsóépítésben.“ Ezzel a mottóval tette magasra a lécet az orsógyártók számára a 2004-ben piacra került Certate, az első
generációs csúcsmodell. Azóta minden új Certate-generációt az első sikeréhez mérünk, hogy még jobbak legyünk. A 16‘ Certate termékcsaláddal a
piacon fellelhető legfejlettebb technológiájú orsókat prezentáljuk Önöknek.
A DAIWA mindig is úttörő volt. A tömítéstechnológia területén a MagSealed kifejlesztésével a világon egyedülálló védőmechanizmust vezettünk be
a horgászorsókban. Ez védi az orsó kulcsfontosságú részeit a víz és a szennyeződések bejutásától. A 16‘ Certate orsókban a főtengely mellett a
hajtókar tengelye mentén is sikerült szinte teljesen kizárni a víz és szennyező részecskék bejutását a hajtóműbe, mindezt MagSealed golyóscsapágyak
segítségével. A DAIWA ezzel a horgászorsók valaha volt legnagyobb problémáját oldotta meg, és ezt szervíz-statisztikák is alátámasztják.
A legújabb szériában az Air Rotor könnyű szerkezetét is sikerült tovább optimalizálni Zaion alapanyag felhasználásával. A Certate 16‘ kapta minden
idők legkönnyebb rotorját. Ezzel a hajtókar elfordításának ellenállása (nyomatékigény) körülbelül 15%-kal csökkent. Minél alacsonyabb a szükséges
nyomaték, annál érzékenyebb a kontaktus - a zsinóron keresztül - a műcsalival.
Az Air Rotor vonóerejének megnövelésével, valamint egy jobb, komolyabban csapágyazott zsinórvezető görgővel a fékteljesítmény is tovább javult. Az
optimálisan kiegyensúlyozott rotor nagyobb érzékenységet biztosít a csalivezetés során, hiszen a rotor mozgásából fakadó vibráció lecsökkent. Ez a
sajátosság különösen lassú csalivezetés esetén jön jól.
Az a trend, mely szerint minél könnyebb és finomabb felszereléssel horgásznak kapitális halakra, különösen magas színvonalú fékrendszert követel
meg. Az új ATD-fékrendszerrel a DAIWA egy olyan fékmegoldást vezetett be, amely a beállított fékerőt az egyébként általános és megszokott indulási
ellenállás nélkül, közvetlenül bocsátja rendelkezésre. Fárasztás közben akár túl is lehet lépni a határokat, mert ez a megoldás segít megakadályozni a
zsinórszakítást és a leakadásokat.
Végezetül meg kell még említeni az egyrészes Monocoque orsótestet. Ezt az újszerű konstrukciót a HD (Heavy Duty) változatokban alkalmazzuk, ez
nyújtja a lehető legnagyobb mértékű stabilitást, amivel extrém szituációkban a határon lehet terhelni az orsót. Az egyrészes konstrukcióban egy egységet
alkot az orsóház és a hajtómű, ezáltal terhelhetőbb, mint a hagyományos megoldású orsók. Ráadásul így az orsóház jobban tömített és védett a víz
bejutása ellen. Az egyrészes felépítésnek köszönhetően egy túldimenzionált hajtókerék is befért a házba, ennek köszönhetően a terhelés alatt mért
erőátvitel - és ezzel együtt a sima futás - a 04-es Certate modellhez képest 72%-kal megnőtt.
A 16‘ Certate több, mint egy orsócsalád következő generációja - ez maga az út a horgászatban szerzett még több élmény és öröm felé.
Műszaki kivitel
► HARDBODYZ® orsóház
► MAGSEALED® orsóház
► MAGSEALED® zsinórvezető görgő
► Monoblock ház alumíniumból (HD méret: 3500/4000)
► 10 golyóscsapágy (ebből 5 „CRBB®“ és 2 MAGSEALED ® golyóscsapágy)
► HD változatok: 8 golyóscsapágy (ebből 5 „CRBB®“ és 2 MAGSEALED® golyóscsapágy)
► ZAION® AIR ROTOR®
► ATD™ fékrendszer ►
Tough Drive Gear (TDG) hajtókerék
► DIGIGEAR® II hajtómű
► Silent oscillation dobemelés
► Twist Buster® II zsinórvezető görgő
► AIR BAIL® felkapókar
► Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
► Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
► Anti-Backlash System II (ABS® II)
► ABS® II alumínium dob
► Made in Japan
Ezt a fonott zsinórt ajánljuk ehhez a pergetőorsóhoz:
SpiderWire Stealth Smooth 12 Braid Hi-Vis Yellow 150m fonott zsinór
Amennyiben alábbiakban felsorolt hibalehetőségek elkerülése ellenére meghibásodik a vásárolt horgászorsó, úgy az visszaküldésre kerül szerviz partnerünkhöz, ahol megvizsgálják a... Használati útmutató letöltése»
Ha a rendelésedben többféle termék is van, bevárjuk az utolsó beérkezését is és azután küldjük. Ha gyorsan meg szeretnéd kapni a csomagod, érdemes olyan termékeket összeválogatnod, amik készleten vannak.
Kiszállítás díja: 1.190 Ft-tól
Ha a rendelt termékek árának összege (szállítási költség nélkül) eléri a 14.999 Ft-ot, akkor DÍJMENTESEN szállítjuk a választott POSTÁRA (postán átvehető csomagként).
30 napos elállás: a terméket 30 napon belül indoklás nélkül visszavásároljuk. A visszaszállítás költsége ez esetben a vásárlót terheli.
Vásárlóink 4.8/5 -re értékelnek bennünket.
Összes értékelés megtekintése »
Még senki sem írt értékelést erről a termékről. Ha van vele tapasztalatod, használtad már, kérjük írd le egy mondatban, mit gondolsz róla.
Értékelés írásával nem csak nekünk segítetesz, hogy minél pontosabb visszajelzést kapjunk az általunk forgalmazott termékekről, hanem az összes érdeklődőnek, vásárlónak segítesz a helyes döntésben!
A legyakoribb hiba, hogy már eleve hibásan tekerik fel a zsinórt, amitől megcsavarodik, s valójában nem az orsó csavarja, hanem a horgász. Peremfutó orsóra úgy tekerjük fel a zsinórt, hogy a tekercs közepén lévő lyukon keresztül ráhúzzuk egy ceruzára vagy csavarhúzóra (vagy a webshopban kapható speciális erre gyártott eszközre) és így a tekercset élével az orsó irányába tudjuk csavarodásmentesen csévélni.
Az orsónak semmi baja sincs, túl sok a tengelyen az alátét. Vegyük le a dobot, s alatta a kis kör alakú alátétekből vegyünk el, majd újra próbáljuk meg a zsinórt felcsévélni.
Kevés az alátét az orsó tengelyén, vegyük le a dobot és tegyünk alá kis lamellákat, amik megemelik a dobot, ez helyre fogja állítani a zsinórképet.
Nem, az orsó nem hibás. A hajtókarral nem szabad erőltetni a visszaváltást - még ha sikerül is néha, mert nem tesz jót az orsónak. Minden esetben kézzel kell azt visszahajtani.