méret : 1000 súly : 218g csapágyak : 7+1 áttétel : 5.8:1 kapacitás : 140m / 0.20mm visszatekerés : 0.67m fékerő : 4.5kg jótállás : 12 hónap
készleten (külső raktár) A terméket általában 8-10 munkanapon belül tudjuk indítani.
méret : 2000 súly : 235g csapágyak : 7+1 áttétel : 5.8:1 kapacitás : 120m / 0.25mm visszatekerés : 0.77m fékerő : 6.4kg jótállás : 12 hónap
nem rendelhető A terméket jelen pillanatban mi sem tudjuk beszerezni, így nem tudod megrendelni.
méret : 3000 súly : 249g csapágyak : 7+1 áttétel : 5.8:1 kapacitás : 150m / 0.28mm visszatekerés : 0.84m fékerő : 6.4kg jótállás : 12 hónap
készleten (külső raktár) A terméket általában 8-10 munkanapon belül tudjuk indítani.
A Mitchell Mag-pro R orsója a triumvirátus legracionálisabb darabja. A "belseje", a meghajtása azonos a RZ modellével. 8 darab rozsdamenets csapágyat helyeztek el benne, az orsóház a speciális GV5H carbonból készült. Viszont a Nitrile Sealed Carbon Hybrid fékrendszer, a kikönnyített "Bail Halo" rotor, az anodizált fém dobok pont ugyanolyanok, mint a legnagyobb testvér, az RTZ esetében. Az orsó önsúlya méretenként pontosan megegyezik a RZ modellekével! Íme a részletek:
SpiderWire Stealth Smooth 12 Braid Hi-Vis Yellow 150m fonott zsinór
Webáruházunk megszakítás nélkül üzemel a márciusi bezárások ideje alatt is, bátran rendelhetsz.Részletek »
Ha a rendelésedben többféle termék is van, bevárjuk az utolsó beérkezését is és azután küldjük. Ha gyorsan meg szeretnéd kapni a csomagod, érdemes olyan termékeket összeválogatnod, amik készleten vannak.
Kiszállítás díja: 1.499 Ft
30 napos elállás: a terméket 30 napon belül indoklás nélkül visszavásároljuk. A visszaszállítás költsége ez esetben a vásárlót terheli.
További szállítási információk és vásárlási tudnivalók az Általános Szerződési Feltételekben »
Még senki sem írt értékelést erről a termékről. Ha van vele tapasztalatod, használtad már, kérjük írd le egy mondatban, mit gondolsz róla.
Értékelés írásával nem csak nekünk segítetesz, hogy minél pontosabb visszajelzést kapjunk az általunk forgalmazott termékekről, hanem az összes érdeklődőnek, vásárlónak segítesz a helyes döntésben!
A legyakoribb hiba, hogy a zsinórt már eleve hibásan tekerik fel a zsinórt, amitől megcsavarodik, s valójában nem az orsót csavarja, hanem a horgász. Peremfutó orsóra úgy tekerjük fel a zsinórt, hogy a tekercs közepén lévő lyukon keresztül ráhúzzuk egy ceruzára vagy csavarhúzóra (vagy a webshopban kapható speciális erre gyártott eszközre) és így az tekercset élével az orsó irányába tudjuk csakvarodásmentesen csévélni.
Az orsónak semmi baja sincs, túl sok a tengelyen az alátét. Vegyük le a dobot, s alatta a kis kör alakú alátétekből vegyünk el, majd újra próbáljuk meg a zsinórt felcsévélni.
Kevés az alátét az orsó tengelyén, vegyük le a dobot és tegyünk alé kis lamellákat, amik megemelik a dobot, ez helyre fogja állítani a zsinórképet.
Nem, az orsó nem hibás. A hajtókarral nem szabad erőltetni a visszaváltást - még ha sikerül is néha, mert nem tesz jót az orsónak. Minden esetben kézzel kell azt visszahajtani.