Horgász akciók 920

 

?Sziasztok, csak egy kérdésem lenne. Mit jelent a Gyermek Területi Horgászengedélyben leírt "egy készséggel és azon egy horoggal " leírt szöveg? Ez most kimondottan spicc botra vagy orsós botra érvényes? Köszi Laci

6 éve 0 hozzászólás

A

válasza

Szia, ez azt jelenti, hogy a gyermekhorgász egy bottal horgászhat, azon egy horoggal. Ezen belül mindegy, hogy spiccbot vagy orsós és a horgászmódszer is: úszózhat, fenekezhet, akár pergethet is, a lényeg, hogy csak egy horog lehet rajta.

Akad némi tapasztalatod, vagy csak hozzáfűznél valamit? Ne fogd vissza magad, szólj hozzá a témához!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Ha még nem regisztráltál, itt regisztrálhatsz.

Beléphetsz fikanickkel is, így nem tároljuk az adataidat és név nélkül kommentelhetsz.

Mindezt megspórolhatod, ha a Facebook segítségével lépsz be:
Belépés facebook-kal
 

Gator bakancs 640
hirdetés
Horgász akciók 250

Friss fórumtémák:

Hirdessen nálunk
Tovább a Fishing Time-ra »
Gator bakancs 1200

hirdetés