Őszi-téli ruhavásár 2.

Gereblyéző orvhorgászbandát fogtak a közép-dunai halőrök!

Tasson már elkezdődött az őszi kerti munkák szezonja, két autónyi "munkásember" bukott meg tegnap.

JRC ágy + hálózsák szett 640

Kedves Horgászok !

Természetesen nem az őszi kiskerti munkákra gondolunk, itt, hanem egy bizonyos horgász módszer a gereblyézés - hívhatjuk kapálásnak is - alkalmazására. Kollégáim az elmúlt éjszaka eredményesen számoltak fel egy ilyen alakulatot a tassi Duna szakaszon. Had’ álljon itt Norbert kollégám tollából az alább már megjelentetett beszámoló, a saját szavaival:

"2016-10-12.én halőri szolgálatunk csónakos szolgálatot teljesített Dunaújváros-Kulcs térségében. Délután 4.45 óra körül Tass 1586Fkm-nél igazoltattunk horgászokat. Voltak akik akkor érkeztek s voltak akik már ott voltak. miután a fogási naplók X-eléseinek hiányosságai helyre kerültek folytattuk utunkat. Megbeszéltük hogy váltunk gépjárműves szolgálatra s visszatérünk partról, mert látványosan az ott horgászók egy része a gumihalazás olyan módszerét választották amivel a busa nevű "ragadozó" halunkat nagy eséllyel horogra tudják keríteni. Visszatérésünket már útközben megerősítette egyik legálisan horgászó horgásztárs telefonos bejelentése. A megfigyelés részleteire nem térnék ki csak amennyire a szakma engedi: több oldalról megfigyeltük a társaságot, meggyőződve arról hogy igazunk volt a stílust illetően. Vártunk ,figyeltünk. Érkezett egy másik autó s fogadták őket tisztességgel: Szóltunk volna, hogy megy a busa de sajnos már nem fértél be hozzánk. Tovább figyeltünk.......... A gépjárművüknél meglepetésszerűen több oldalról megjelenve ellenőrzés alá vontuk őket. Előkerült a bozótba rejtett busa, a tiltott horgász "csali". Mivel öt embert figyeltünk döntenünk kellett az intézkedés során mikor lépünk közbe, mivel tudtuk, hogy két külön autó van, így két főt már csak horgászbot nélkül találtunk de autójuk átvizsgálása során ott is megtalálható volt ( mondjuk ki a gereblyézéshez használható) eszközök. ......Intézkedés megtörtént.

Szeretnénk felhívni a területünkön ilyen, vagy hasonló nem megengedett módszerrel kívánó horgászok figyelmét hogy a 2016 márciusától a Vízkezelő itt a Duna szakaszunkon változott s vele a halőrzési szemlélet is! Képek, kiegészítések a cikkhez később....
(Steiner Norbert)"

Ehhez csupán annyit kívánok hozzátenni a horgásztársak nevében is, hogy köszönjük Norbert, Viktor és Zsolt halászati őröknek a kitartó, állhatatos és eredményes munkát !
És akkor néhány fotó az éjszakából...

(Pfeifer Rikárd)

Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Ha még nem regisztráltál, itt regisztrálhatsz.

Beléphetsz fikanickkel is, így nem tároljuk az adataidat és név nélkül kommentelhetsz.

Mindezt megspórolhatod, ha a Facebook segítségével lépsz be:
Belépés facebook-kal

Orsós Rinaldó a rabsicOrsós Rinaldó a rabsic (fikanick)
2 éve

Ha én lettem volna ott a setétben, titeket találtak volna meg ott reggel a fűben. :-P

hirdetés (x)
bnionbnion (fikanick)
2 éve

Ez korrekt fogás, ez lenne a dolga a halőröknek.
A balin centizgetése nettó szivatás, csak azzal nincs annyi munka.

karchaszkarchasz (fikanick)
2 éve

No, ezért fizetünk benneteket, ezeket világéletembe utáltam, itt nemigen beszélhetünk tévedésről.