Őszi-téli ruhavásár 2.

Beindult a szezon

Hát kellett rá várni egy ideig, de nekem így Novemberben indult el a szezon. Nincs is ezzel semmi baj, bár kicsit hosszú volt a szünet Május óta, de kibekkeltem és most aratom le a türelem gyümölcsét.

Thermoruhák 640

Vicces, hogy ahogy fogynak az ismerősök friss halas fotói a facebookról, úgy szaporodnak az én halaim. Nem is baj, ha a hideg meg a korai sötétség miatt sokakat otthon tart, több marad nekünk! :)
Szóval Visegrádon indult jól az év végi hajrá, de múlt héten ismét találkoztunk Csabával és miközben a jövő sikerbizniszéről beszélgettünk elpecázgattunk közben.

Tudtuk, hogy van ott hal, de nem akarták könnyen adni magukat. Nagyobb gumikkal kezdtünk de nem volt érdeklődő. Aztán előkaptam a kis sárga sandrát, azt amivel májusban már szétcsaptam a kövesek és balinok között és azt küldtem fitnesszeltetni a hideg vízben. A fenék felett ő sem hozott halat, de amikor magasabban kezdtem vezetni, akkor egyszer csak jött az a szívmelengető, agyzsibbasztó és minden hideget, fáradtságot feledtető BUUUUM! Imádom, amikor egy izmos, nagy süllő odaver egy combosat. Az a korábbi képem, hogy a süllők olyan kis nyápic, finnyás, halovány kis jószágok, de persze nagyon szépek, addig tartott, ameddig csak a Balatonon randiztam max kiló körüli játékosokkal, dióverő fenekező végén.

Szóval jött a bumm és a kis ashura máris karikában, pumpál az édes, rázza a fejét és elindul a mi kis táncunk. Jól védekezett, nem adta magát könnyen, de végül sikerült a csónak mellé terelni és megragadni a tarkóját. Yesss, gyönyörű, egészséges szuper-szépség volt a kezemben!

Tökéletesen akadt a viharvert kis gumi a hal csontos szájszélébe. Megmutattam Csaba kamerájának is.

Közvetlenül ez után Csaba is ütött egyet de akkor már wobblerekre nyergeltünk, mert rájöttünk, hogy vízközt kergetik a keszegeket a csíkos betyárok. Nem sokkal az első után Csaba elkapott még egyet és azt is sikeresen vezette a csónakhoz. Ha az ő halait is látni szeretnétek, bizony meg kell várnotok, ameddig megírja a Fishing Time-on. Megéri kivárni! ;-)

Hát igen, kezdett a világ egyensúlya a helyére kerülni, Csaba vezetett 2:1-re. Ekkor húztam egy merészet, bár már nem annyira bíztam benne de felraktam, a még Duna-szűz Rapala vertikális csalimat és azzal dobáltam. Elsőre semmi. Aztán már nem akartam kapkodni, dobtam és nagyon lassan, mindig visszaengedve a fenékre, megpihenve, újra elemelve húztam végig a törésen a csalit. És akkor jött egy nagyon béna ránehezedés, bele az ejtésbe. Alig lehetett érezni, de megütöttem, lesz ami lesz. És lett. Jött a kemény ütés és én ismét átéltem azt az orgazmus közeli élményt, hogy egy nagyon bika süllőt fáraszthatok az erős áramlásban. Keményen dolgozott a második versenyző, keményebben, mint az első tesó. A csónak közelében először a csónak alá tört ezért trapézoltam egy kissé.

Jó pár percet tréning után megüzentem a fonott zsinór drótpostán a süllőnek, hogy nem lesz baja, adja már meg magát, ezért végül hagyta magát a csónak mellé vezetni.

És sikeresen a csónakba emeltem őt is egy utolsó portréra. Császár volt a második szépséges, termetes jószágot a kezembe tartani. Egyenlítettem, de persze ki nem sz**ta le az eredményt, megint egy nagyon király pecánk volt Csabával.

Nekem sajnos mennem kellett, mert 1 órával később, már csinos ruhában két ügynökségünk ügyfélpartiján volt a helyem, ezért a part felé vettük az irányt, elköszöntünk, gyorsan átöltöztem és már száguldottam is vissza Budapest irányába.

Hihetetlen volt a bowling teremben állni és csacsogni a kollégákkal csini ruhában, tudva, hogy 90 perccel korábban még egy vad dunai süllővel harcoltam. De elég volt megszagolnom a kezemet és tudtam, hogy nem álom volt...

PISZ

Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Ha még nem regisztráltál, itt regisztrálhatsz.

Beléphetsz fikanickkel is, így nem tároljuk az adataidat és név nélkül kommentelhetsz.

Mindezt megspórolhatod, ha a Facebook segítségével lépsz be: