Őszi-téli ruhavásár 2.

Bloggerek, gyerekek, béke és napsütés

Jó volt ez a mai nap. Mindig jó, ha a gyerekekkel lehetek és még jobb, ha olyanokkal lehetünk, akik ösztönösen vagy tapasztalatból értenek a gyerekek nyelvén. Semmi ilyen nem vártam a mai naptól, de az élet is olyan, mint a peca, hogy mikor nem is számítasz rá, komoly ajándékot is kaphatsz.

Őszi horgászruha vásár 640

Álmosan indult a mai nap, a szokásos "büdös pizsamázással", lassú reggelivel és lomha készülődéssel. Nem siettünk sehova. A cél, a kulcsi randi, a bloggertalálkozó, amiből a gyerekek annyit tudtak, hogy lesz motorcsónakozás is.
Először Campona, mert Villőnek kellett egy pulcsi, kinőtte a mostaniakat. Pulcsi pipa, Vincus pedig megmutatta, kinek is áll igazán jól a Fishing Time sapi és a Campona.

Szóval, irány Kulcs, de egy kicsit izgultam, mert egyrészt az idő sem volt 100-as, másrészt féltem tőle, hogy a srácok a 10. percben azt mondják, hogy menjünk. Olyankor nehéz maradni.
Amire nem számítottam, az mégis megtörtént, úgy értünk oda, hogy nem volt ott senki. A magas víz miatt a csapat gerince lement Adonyba, Csaba és Darabos kolléga maradtak a környéken, Csaba jelezte is, hogy jön hamarosan. Ez nem indul tul jól, de sebaj, a srácok a parton elvoltak a kövekkel, botokkal az idő pedig javulóban volt.
Befutottak Csabáék, hal nélkül, bár hajnalban Csaba fogott, ittunk, beszéltünk, majd bepattantunk a csónakba. Igazából én csak csónakázásra készültem, de ha már itt voltunk, illetve Réka felől megvolt az igény egy vacsorányi harcsára - ugyanis teljes az addikció azóta is a csuszás harcsa iránt - ezért bedobtam a St.Croix-ot, meg a táskát a hajóba.
A csapat készen állt.

És ami ezután következett, az maga volt az álom! Csapattuk, ahogy illik, bocsánat vágattunk, ahogy illik, a szemközti partig:

Miután megtaláltuk a megfelelő vágatot, utána adtunk David Attenborough-nak is! A vadkácsák nemzetközi konferenciáját csúnyán megsértve repesztettünk egészen a horgászhelyig:

Kulcs egy köpésre van Dunaújvárostól, ez a környezet ismét csak megerősítette bennem, hogy nekem is és a csónakomnak is itt a helyem.
Megérkeztünk egy olyan részre, ahol az áradó Duna egy fasoron folyt át. Ahol a víz áttört, ott felgyorsult és fel is kavarodott - halmozgást láttunk a forgó vízben. Talán a negyediket dobhattam, amikor két rövid csippentés után elnehezedett a kis Crankster. Bevágtam, és ha jól láttam, és Csaba is, akkor életem első termetes domolykója fordult egyet azonnal a víz tetején. A bizonyosság elmaradt, mert sajnos rövid csata után lemaradt. Újabb dobás, újabb rávágás, de akasztás nix. Kifelé csorogtunk a nyílt víz felé, amikor Csaba, szintén Cranksterrel, a csónak közelében lestoppolt egy balint.
Közös kép, Csaba gépével, majd a hal ment az útjára. Hamarosan újabb hal rázta a botot, de ezt már Réka fárasztotta ki, meglepően rutinosan.

Volt ünnep, volt action, nem unatkoztunk. Csaba kapott még egy csuklószaggató rávágást, egy kettőfeles balin 2 méter zsinóron szedte le a kis ducit, rövid balhé, aztán lépett.
Nem maradtunk tovább, egy óra volt az egész, mégis szuper volt! Sütött a nap, ment a hal, szép volt a hely, elrepült végre a fejünk felett a sas is és kész.

Kimentünk, ahol Ottó, az ügyeskezű, már a hallé előkészítésén dolgozott.

Ottótól kaptam 2 kanalat, az egyik az új Kele, ami kecses és könnyű, alig várom, hogy avassam. Ottó felajánlotta Vincusnak, hogy, ha seggbe rúgja Csabát, akkor kap ő is egy kanalat. Vincének ilyet kétszer soha nem kell mondani, puff porzott a csizma...
Három kanállal jöttünk el, de én is, a csapat is maradt volna még, mert ritka az olyan hely, ahol ennyire jó és ritka az olyan társaság, ahol a gyerekeket partnerként kezelik, nem kérdeznek tőlük hülyeségeket és hagyják őket felfedezni maguknak a világot. Csaba is Ottó is remek társ volt ebben. Köszönöm!

Sajnos nem tudtunk maradni, de ha lesz folytatás, a következő találkozón ott leszünk végig, mert nagyon jól éreztük magunkat.
Pisz and Sas

Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned.
Ha még nem regisztráltál, itt regisztrálhatsz.

Beléphetsz fikanickkel is, így nem tároljuk az adataidat és név nélkül kommentelhetsz.

Mindezt megspórolhatod, ha a Facebook segítségével lépsz be: