Általános Szerződési Feltételek

Ezen „Általános Szerződési Feltételek” hatálya a Fishing Time Kft. weblapján fishingtime.hu-n és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Az ÁSZF bármikor elérhető és letölthető a következő linkről: http://fishingtime.hu/webshop/aszf

Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. A weboldallal kapcsolatos kérdésekkel a megadott elérhetőségeken érdeklődhetnek.

Az Eladó adatai

Neve: Fishing Time Kft.
Székhelye: 1048 Budapest, Csíksomlyó u. 20.
Elektronikus elérhetősége: [email protected]
Telefonszáma: 06 70 9450727
Cégjegyzékszáma: 01-09-994257, vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában
Adószáma: 24178923-2-41, közösségi adószám: HU24178923
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-63426/2013
A szerződés nyelve: magyar

Alapvető rendelkezések

A jelen ÁSZF -ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen ÁSZF 2014. 09. hó 1. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF -et. A módosításokat az Eladó azok hatályba lépése előtt a weboldalakon közzéteszi. Vásárlók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. Vásárló, amennyiben belép az Eladó által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált vásárlója a webshopnak, az ÁSZF -benfoglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ha a vásárló nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Eladó fenntart magának minden jogot az Online magazin és Webshop és annak bármely részlete, valamint az azon megjelenő tartalmak, továbbá a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül.

Megvásárolható termékek

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák az érvényben lévő áfát. A csomagolási és szállítási költséget nem tartalmazzák. A webshopban Eladó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Rendelés menete

Vevő megnyitja a fishingtime.hu/webshop weboldalt, kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, termékeket, majd darabszámát beállítja, ezt követően kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vevő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában lévő „rendelés befejezése” ikonra kattintva.

Amennyiben vevő folytatni szeretné a vásárlást, rákattint a „vissza a webshopba” feliratra, ha befejezte a vásárlást, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát, vagy módosítja azt. Az összeg mellett lévő piros kör alakú ikonra kattintva (törlés) törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

A „szállítási információk”-ra kattintva a vevő beírja a szállítási címet, majd kiválasztja a fizetési módot, melyek a következők:

Banki átutalás: a vevő az Eladó által, a rendelést követően elektronikusan megküldött bankszámlaszámra átutalja a rendelés ellenértékét, valamint a szállítási költséget, amennyiben van, továbbá a közlemény rovatban feltünteti a rendelés azonosítóját, ami ”FT” rövidítéssel kezdődik, és egyedi számmal végződik

Utánvét: ezt az opciót akkor válassza a vevő, ha a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvételes fizetési mód esetén kizárólag készpénzzel történő fizetés lehetséges.

Online bankkártyás fizetés: ha a rendelés értékét bankkártyával, online kívánja kiegyenlíteni. Ekkor a rendelés leadását követően megjelenik egy fizetés gomb, erre kattintva a rendszer átirányítja az OTP oldalára, ahol bankkártyája azonosítását követően tud fizetni. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: American Express Visa, Maestro, Mastercard.

PayPal: PayPal-t választva a rendelés leadását követően megjelenik egy gomb, erre kattintva tudjuk kifizetni vásárlásunk.

A fizetési módok alatt elhelyezett szövegdobozban - „Üzenet, megjegyzés” - lehetőség van üzenetet, megjegyzést írni nekünk.

Szállítási költség

A szállítási költség hagyományos, munkanapon történő 1 napos kiszállítással Magyarország határain belül ingyenes. A minimális rendelési érték 3.000 forint, ez alatt nem tudja elküldeni megrendelését a vevő.

A „rendelés áttekintése” gombra kattintva még egyszer ellenőrizheti adatait, a fizetési módot, és a megvásárolni kívánt terméket, a felső fejlécben található sárga színű „kosár tartalma” vagy a „szállítási információk” gombra kattintva módosíthatja is azokat. Amennyiben mindent rendben talál, a „rendelés elküldése” gombra kattintva elküldheti rendelését, ez követően kap egy visszaigazoló e-mailt rendeléséről, ami minden költséget tartalmaz, az ebben található végösszeg a fizetendő. Amennyiben a rendelés megerősítő e-mail nem érkezik meg 24 órán belül a vevő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve az vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az Eladó kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha az azért nem érkezik meg időben, mert vevő hibás vagy rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy fiókjának telítettsége miatt, nem tud e-mail-t fogadni.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel az árakkal vagy a termékekkel kapcsolatban, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A hiba felfedezését és korrekcióját követően azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, aki ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, de lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A számlát elektronikus úton küldjük arra az e-mail címre, amiről a rendelést leadta a vevő, amennyiben szükséges jótállási jegy, azt a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli, utólagos reklamációt nem fogadunk el.

A csomagok kézbesítése, hagyományos csomag esetén munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

A csomag kézbesítése előtt a futár cég a vevő által megadott e-mail címre értesítést küld a kézbesítés várható időpontjáról.

Azonos rendelésen belül a második kiszállításra nem érvényes a díjmentes házhozszállítás. Nem átvett (és emiatt az Eladóhoz visszaérkezett) csomag, termékcsere vagy megbontott rendelés esetén a második kiszállítás költsége 990 Ft.

A megrendelések teljesítése

A munkanapokon 14.00-ig leadott utánvétes vagy kiegyenlített hagyományos rendeléseket a következő munkanapon kézbesíti a futárszolgálat, amennyiben a vásárló nem jelöl meg ettől eltérő kézbesítési napot. Ennek további feltétele, hogy minden termék, amit a vevő megrendelt, azonnal elérhető legyen raktáron. Ezt egy zöld "raktáron" felirat jelzi minden termék „kosárba!” gombja mellett. Amennyiben a termék nincs készleten, és 3 munkanapon belül nem szállítható ki, telefonon vagy e-mailen értesítjük a vásárlót a kézbesítés várható időpontjáról.

Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése az Eladót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag vásárlóval történt egyeztetést követően kerülhet sor.

Elállás joga

A vásárló termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. A vásárló e-mailben, az alábbi linken letölthető formanyomtatvány kitöltésével és visszaküldésével vagy telefonon is lemondhatja rendelését, a termék visszaküldésének költségét a vevőnek kell viselnie, az Eladó nem vállalja a szállítási költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Eladó azonban követelheti a használatból adódó anyagi kár megtérítését illetve visszautasíthatja az elállási jog gyakorlását olyan termék esetében, amelyet használtak.

Az alábbi esetekben nem illeti meg az elállási jog a vevőt:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (élelmiszer, étrend-kiegészítők);
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Az Eladó a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 munkanapon belül visszatéríti a kifizetett összeget a vásárló részére, amennyiben volt szállítási díj, azzal együtt. A visszatérítés során a bankszámlára való visszautalást alkalmazzuk, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A vevő az Eladó részére a bankszámlaszámát írásban köteles megadni. Hibásan, olvashatatlanul megadott bankszámlaszámból adódó téves utalásért az Eladó a felelősséget kizárja.

Vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés az Eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy az Eladó telephelyén leadni.

Vevő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a terméket vagy termékeket. A vevő kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A vevő kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha - a kipróbálás esetét kivéve - azt használta, illetve ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be. A visszatérítést az Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az árut vagy árukat, vagy a vevő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Amennyiben vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti az Eladó elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el az Eladó. A megrendelt terméket postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza az Eladó részére. A termék visszaérkezését követő 10 napon belül a vevő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti az Eladó a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt. Az Eladó és a vevő közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezik.

Ha a vásárló igénybe veszi az orsó+bot kedvezményt, de később eláll az egyik termék vásárlásától, akkor a kedvezménnyel csökkentett értéket utaljuk vissza. Minden esetben annyit, amennyi a megtartott mennyiségre vonatkozó akció szerint jár.

Jótállás, szavatosság

A jótállás időtartama a vásárlástól számított 6 hónap, kivétel: Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékekre a jótállás időtartama a vásárlástól számított 1 év, a Petzl fejlámpákra és a Shimano termékekre a márka által vállalt 3 év jótállás érvényes. Utóbbiak konkrét feltételeiről az Eladó a vevő kérésére részletes tájékoztatást ad. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával, vagy az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A vásárlástól számított hat hónapon belül az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így az Eladó nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a vevő számára felismerhetőek voltak. A szavatossági jog érvényesítésére a vevő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a vevő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év. A jótállási ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás ill. szavatosság körébe tartozó hibákat az Eladónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy utólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a vevő tudomására jutnak, vevő haladéktalanul köteles az Eladót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről. Jótállási igény esetén a vevő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a vevő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

Az Eladó nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. A termék visszaküldésének költségét ebben az esetben is a vevőnek kell viselnie, az eladó nem vállalja e költség viselését.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet vásárló a kellékszavatossági jogával?

Vásárló webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén az Eladó szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?

Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vásárló az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Vásárló a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló – választása szerint – a korábban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet vásárló a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető Eladó jótállásra köteles.

Vásárlót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az „Jótállás, szavatosság” első bekezdésében foglalt esetekre. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont vásárlót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Egyéb rendelkezések

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben az Eladó a ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy az Eladó egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Az Eladó és a vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Illetékes békéltető testület elérhetősége:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: [email protected]
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Panaszkezelés

A Fishing Time Webshop törekszik arra, hogy minden rendelést a vállaltak szerint teljesítsen a vevő maximális elégedettsége mellett. Abban az esetben, ha a vevőnek mégis valamilyen panasszal fordul az Eladóhoz a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az [email protected] e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Az Eladó a panaszt megvizsgálja, annak eredményéről a vevőt 30 napon belül tájékoztatja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: [email protected]