Tudd, hogy értsd!

Szerkesztőségünkbe naponta érkeznek be érdekesnél érdekesebb kérdések (és néha ordas baromságok is :) ) horgászmódszerekről, halakról, vizekről. Most összeszedtük a három leggyakoribbat, amit wobblerekkel kapcsolatban kérdeztetek idén. Tovább »

Szerkesztőségünkbe naponta érkeznek be érdekesnél érdekesebb kérdések (és néha ordas baromságok is :) ) horgászmódszerekről, halakról, vizekről. Most összeszedtük a három leggyakoribbat, amit a gumihalakkal kapcsolatban kérdeztetek idén. Tovább »

Vannak napok, amikor szinte zabál a süllő és lehetetlen hibázni, ugyanakkor vannak olyan napok is, amikor - noha érezzük, hogy ott a hal a pályán - csak maszatoló kapások jönnek, vagy még az sem. Összeszedtünk három jó kis trükköt, amik segítségével ilyenkor is kivághatod magad. Tovább »

Az utóbbi hetekben sokan vásároltak nálunk a Sebile balinos csalijából, a Spin Shad-ből, azonban kaptunk néhány visszajelzést is, hogy jó-jó, de mégis hogyan kell használni. Összeszedtük a legfontosabb tippeket. Tovább »

Sokan horgásztársunk jár motorcsónakkal (vagy motorral felszerelt csónakkal, ahogy tetszik) horgászni, és általában bele sem gondoltunk, hogy éves szinten több tízezer forint benzinpénzt megspórolhatunk néhány egyszerű trükkel. Tovább »

Ha csak öt wobblert viszel balinozni, szerintünk ez az öt legyen az. Tovább »

Veszítettél már halat fárasztás közben? Akkor érdemes átfutnod az alábbi listát. Tovább »